تیتیلاس

سوالات متداول

سفارش ساخت محصول جدید و سفارشی شما

1 – وارد قسمت “تماس با ما” موجود در منوی بالای سایت شوید و فرم تماس را پرنمایید.

2 – عکس محصول مورد نظر خود را در فرم تماس بارگذاری نمایید.

3- در این مرحله کارشناسان ما از طریق “ایمیل” با شما مکاتبه می کنند و هزینه و مدت زمان ساخت را به شما اطلاع میدهند    

4- بعد از هماهنگی برای سفارش محصول ، مبلغی که کارشناسان ما به شما اعلام کرده اند را از طریق قسمت “افزایش موجودی” در حساب کاربری شما، به حساب تیتیلاس واریز می نمایید.

5- پس از تایید واریز وجه ، ما شروع به ساخت محصول شما می نماییم.

6- محصول طبق زمان تعیین شده ساخته میشود و برای شما ارسال خواهد شد.

شما در تمامی این مراحل در جریان عملیات ساخت محصول خود خواهید بود 

سفارشات

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

بله، شما می‏‌توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار کافی‌ست پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و اطلاعات خود را ویرایش کنید.

آیا لازم است که بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با تیتیلاس تماس بگیرم؟

پس از ثبت سفارش، ایمیلی از طرف تیتیلاس برای شما ارسال خواهد شد تا از آغاز روند خرید خود مطمئن شوید اما در عین‌حال می‌توانید برای اطمینان بیشتر، با خدمات مشتریان تیتیلاس نیز تماس بگیرید.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، با شماره ‏09908070321 از ساعت ۸ الی ۱۸ تماس بگیرید. مرکز خدمات مشتریان تیتیلاس آماده ثبت سفارش مشتریان گرامی خواهد بود.

رمزعبور خود را فراموش کرده‌ام، باید چکار کنم؟

زمانی که گزینه «رمز عبور را فراموش کرده ام» را بزنید پسورد جدیدی برای ایمیل شما ارسال خواهد شد.

پرداخت ها

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

بله، شما می‏‌توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار کافی‌ست پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و اطلاعات خود را ویرایش کنید.

رمزعبور خود را فراموش کرده‌ام، باید چکار کنم؟

زمانی که گزینه «رمز عبور را فراموش کرده ام» را بزنید پسورد جدیدی برای ایمیل شما ارسال خواهد شد.

X